Skyting: Jernbanemesterskap i Jegertrap lørdag 26.8 (Blaker)

Postet av Jernbanens Idrettslag Oslo den 13. Aug 2023

JIL Grorud inviterer til JM Jegertrap på Blaker JFF sin bane Dalbakk, lørdag 26/8-23 kl.10.00.

Det konkurreres i tre klasser:

B= herrer, C= damer og D= veteran (56 år og eldre)

Det skytes 2 serier a 25 duer + finale, Skytingen starter kl.10.00

Påmelding sendes: arild.hoibraten@mantena.org Tlf:48071071

Eller: steinar.hexeberg@tveco.net Tlf:99615037

Påmeldingsfrist: 18 August. Husk å angi klasse (B, C eller D) ved påmelding.  Alle deltakere må være medlem i et lag tilknyttet NJIF.

Startkontingent: Kr.300,- pr.deltaker innkludert skudd. Betaling til konto 1440 12 78444, merk betaling JM Jegertrap.

Veibeskrivelse: Fra Lillestrøm kjør rv.22 til Fetsund derfra rv.170 mot Bjørkelangen til dere kommer til Mork (ca 12 km), derfra vil det bli skiltet.

Premiering: Jernbanemestere kåres etter bestemmelsene i lovverket. Ca. 1/3 premiering i hver klasse.

Jernbanemesterskap i langrenn 2022

Postet av Jernbanens Idrettslag Oslo den 13. Jan 2022

Jernbanens idrettslag avd. Trondheim. Inviterer til JM i langrenn.

Lørdag 26. Februar 2022 kl.11.00 Nilsbyen Skistadion, Trondheim

Vedlagt finner dere invitasjon.

Invitasjon JM Langrenn 2022.pdf

Invitasjon til JM Bowling 2021

Postet av Jernbanens Idrettslag Oslo den 24. Aug 2021

Jernbanens Idrettslag Grorud inviterer til JM Bowling

29.10.21 - 31.10.21 på Lucky Bowling Metrosentret Lørenskog.

Invitasjon med all informasjon finner du i vedlegget nedenfor.

Bedriftsidretten Informerer

Postet av Jernbanens Idrettslag Oslo den 18. Jan 2021

PT online

Vi vil gjerne hjelpe deg med å finne eller opprettholde treningsgleden! Har du lenge hatt lyst til å komme i gang med trening, men ikke visst helt hvordan? Eller kanskje du trenger noen ekstra råd og tilpasninger på den treningen du gjør i dag?  Uansett mål eller hvilket utgangspunkt du har – vil vår personlige trener hjelpe deg.

Ta gjerne kontakt om du ønsker mer informasjon, enten det gjelder trening for deg som enkeltperson eller trening for ansatte i bedriften du jobber i.

Image

Bli med på spennende vinterturer gjennom Ski på Topp Romerike! Her kan du gå på randonee- og langrennski, truger eller på beina.

Ta med deg dine venner, kolleger eller familie på tur i den flotte naturen på Romerike. Turmålene er varierte, noen lette, noen middels turer, mens vi også har noen mer krevende skiturer godt utenfor de preparerte skiløypene.

Langrennskurs

Få mer skiglede i sporet gjennom god langrennsteknikk. Det er ofte ikke så mye som skal til, lær de små knepene. Det tilbys kurs i klassisk og skøyting til enkeltpersoner og bedrifter.

Smittevern

Grunnet covid-19 blir arrangementene tilpasset slik at vi til en hver tid overholder smittevernregler. Mer informasjon og våre smittevernveiledere finner du på bedriftsidretten.no

Randonee- og toppturkurs

Er dette vinteren du skal feste feller under skiene og begynne med toppturer? Store ting skjer når mennesket og naturen møtes. Vi heier frem erfaringsbasert læring gjennom friluftsliv, og er overbevist om at vår kombinasjon av erfarne, kvalifiserte og entusiastiske instruktører pluss den herlige norske naturen, skaper et læringsmiljø uten sidestykke.

Kursdager:

23. januar

24. januar

6. februar

7. februar

Kitekurs - vinter

La vinden gi deg nye natur- og aktivitetsopplevelser. Lær deg teknikker som får deg til å seile over viddene.

OBIK Milsluker´n Skikarusell

I historiske omgivelser i Holmenkollen arrangeres det hvert år 6 skirenn – Skikarusellen. Ta noen kveldsturer i godt selskap, og nyt den flotte naturen som omkranser nasjonalanlegget. I Skikarusellen kan du velge å konkurrere – eller bare nyte turen for turens skyld. Skikarusellen er skirenn for alle over 15 år – også for de som ikke er så opptatt av tiden.

Nyhet! Seriespill i padel i Bærum våren 2021

Padel blir omtalt som verdens raskest voksende sport. Det er en morsom folkesport fordi man kan spille på tvers av nivå. Padel er en inkluderende idrett som gir en god mestringsfølelse fra starten av. Samtidig blir man aldri helt utlært.

Stevner i lerdueskyting

I samarbeid med Løvenskioldbanen Skytesenter, ønsker Bedriftsidretten velkommen til stevner i lerdueskyting. Det arrangeres 3 stevner: onsdag 20. januar, onsdag 10. februar og onsdag 3. mars.

Badminton

Badminton er en hurtig og morsom idrett som hele tiden byr på nye utfordringer. Bedriftsidretten skal i samarbeid med badmintongruppa i Frogner IL arrangere kurs i badminton med oppstart 2. mars.

Image

Bedriftsidretten tilbyr en rekke andre aktiviteter. Ta gjerne en titt på nettsiden for å se om det er aktiviteter som du er interessert i å delta på.

Med ønske om en fin adventstid

Postet av Jernbanens Idrettslag Oslo den 29. Nov 2020

Forbudet mot voksenidrett forlenges frem til 14 desember.

Vi håper at trenden snart snur og att vi igjen kan møtes på treninger og kamper, frem til det oppfordrer vi alle til og holde seg i aktivitet.

Vi ønsker alle våre medlemmer en fin adventstid - ta vare på dere selv.